Zelfbewust personalbrand uniquekleurenstijl

Zelfbewust doorstomen!

Hij kwam echt helemaal voor zichzelf. Hij wil doorstomen naar grotere bedrijven, hij is zich bewust dat hij daar als dé deskundige moet binnenkomen.

Dat is de ambitieuze ondernemer die mij consulteert voor een Personal Branding Maatwerktraject. Hij groeit, heeft in 2017 zijn vervolgopleiding met succes afgerond, en wil doorstomen (en….nee….. het is niet mijn echtgenoot! Die heeft een Personal Branding Expert vlak bij de hand).

Kleuradvies & kledingadvies

Tijdens het eerste gesprek valt zijn mond open, wat gebeurt me nu? Wat een effect hebben de juiste kleuren op mij en mijn uitstraling. Wat wil je veel van mij weten om een goed advies te kunnen geven. Tijdens de gelaats- en lichaamsanalyse, om zijn sterke punten te ontdekken en te kunnen benadrukken, merkte hij dat imagoconsultancy echt een vak is. Wat een aandacht, whow, dit is echt een cadeau voor mezelf!

Dunne polsen

Tjonge, wat een vakvrouw ben jij, waar let je allemaal op! En, Larinda, ik vind mijn polsen wat dun, weet je ook een oplossing om deze wat dikker te laten lijken?  Natuurlijk zie ik kansen om deze ambitieuze ondernemer optisch in balans te krijgen.  Ik zorg ervoor dat hij zichzelf bewust is van zijn uitstraling, zodat alle aandacht naar hem als persoon gaat en niet afgeleid wordt door zaken die afleiden van zijn persoonlijkheid en voorkomen als ondernemer.

Brainstorm

In mijn hoofd is het een storm van alle elementen die ik opmerk en die deze ambitieuze ondernemer gaan helpen om zich vol zelfbewustzijn, nog krachtiger neer te zetten. Nu ga ik eerst maar eens zijn persoonlijke kleurenwaaier bestellen en de intakevragen voor het imagodeel opsturen.

In mijn volgende blog vertel ik meer over het grote belang van een zelfbewuste uitstraling. Wat is het grote belang van een zelfbewuste uitstraling?

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *